Wednesday 18 December 2013

Baltimore, 22 - 27 Nov

POORT NA AMERIKA

Baltimore

My kort inleiding tot Amerika het die bestuurder van die Super Shuttle vir my verskaf oppad van Washington Dulles lughawe na die hotel in Baltimore.  Hy (ons noem hom nou maar Sam) kom ook oorspronklik van Afrika en weet van Kaapstad.  Hy het familie in Suid-Afrika.  (Dit is nou deel van die onverwagte vir hierdie besoeker uit Afrika - die bestuurder was self nie van slawe afkoms nie, maar baie mense hier is onmiskenbaar van Afrika afkomstig.  Dit laat mens nogal tuis voel.)  Sy Engels val maar n bietjie swaar op die oor en dit help nie dat ek sopas 'n sewentienuur lange vlug agter die blad het nie.  Sam verduidelik dat ons nou na 'n ander staat toe ry al is die rit maar n uur lank:  Baltimore is in Maryland, Washington is in Columbia.  Dis nou Washington DC, want behalwe vir state is alles in distrikte verdeel.  Die bestuurder self  bly in Baltimore en gee daarom nie te veel om om n enkele passassier al die pad te neem nie.

So lyk Baltimore (Inner Harbor) vanuit die hotel.

Daar is n sewe ure verskil tussen Suid-Afrika en Baltimore, so slaaptyd is heelwat later as gewoonlik.  Pieter neem my uit vir ete in die Baltimore Inner Harbor area by 'n Ierse restaurant.


Tenspyte van vlugvoosheid heel aangenaam.



Die binnekant

Ons loop ook op die hawefront rond wat ek in die volgende dae op my eie en weer saam met Pieter verken.  Dit is duidelik mooi gemaak vir families en toeriste om besoek te kan kom afle, maar daarvan vertel ek eers weer later.



2 comments:

  1. Baltimore lyk fantasties! Ai, ek is jaloers op daai akwarium...

    ReplyDelete
  2. Met rede, Nina. Selfs ek droom van so n akwarium.

    ReplyDelete